ITS A LIFE WHERE PEOPLE WANTED TO LOVED AND BE LOVED BY SOMEONE ELSE....
BUT ITS NOT ONLY MAN'S LOVE.....
THINK BOUT IT VERY DEEP IN YOUR HEART :)

SEEKING ALLAH'S LOVE IS THE PRIORITY...

LISTEN TO YOUR HEART BEAT =)

Tuesday, June 28, 2011

aww...untuk bakal ku :P




Linangan air mata yang jatuh ke bumi
Tidak terkira berapa banyaknya sudah
Sungguhpun begitu ku masih menyayanginya
Hatiku sakit tiap kali badai melanda
Calar luka sudah lali pada hati ini
Namun ku masih kasih padanya
Sama seperti saat pertama kali ku ketemu dengannya…..

Jauh ku bawa diri
Demi ilmu yang akan aku timba
Aku berasa sarat di hati ini
Satu perasaan yang susah untuk aku jelaskan
Rindu?
Apakah itu yang ku rasakan?
Tidak pernah ku rasa sebegini

Tiap kali ku pejam mata
Bayangannya datang tanpa diundang
Saat ku buka kelopak mataku
Wajahnya muncul seolah berada di depan mataku
Saat aku bersendirian aku rasa seolah dia berada di sisiku
Menemaniku tika aku keseorangan
Aku tersenyum sendiri…..

Apakah ini dinamakan cinta?
Apakah ini perasaan yang dikatakan oleh semua orang?
Adakah aku sedang merasai cinta itu?
Ingin aku luahkan padanya
Betapa ku cinta padanya
Betapa ku sayang padanya
Aku cinta padamu…!!
I love you..!!
Saranghaeyo..!!
wahai insan yang amat ku cintai
akan ku setia padamu…..
 

Jauh di sudut hatiku
Ku selalu mengharap dia berada disisiku
Berada dekat denganku
Saat suka duka
tiap detik dan waktu
namun ku tahu belum tiba masanya lagi


akan aku tunggu saat itu
aku dan dia disatukan
mengharungi onak duri bersama
berkongsi manis dan pahit antara dua jiwa
akan ku tunggu dan ku nantikan
saat aku dan dikau diijab kabulkan…………………………..

No comments:

Post a Comment